Stör

Är IQ-befriad och spikade upp en tavla kl 21 på kvällen. Grannen kom in och frågade vad jag håller på med eftersom det skakar i hela väggen inne hos dem. Jag bad om ursäkt och allt var lugnt men fick sån jävla ångest nu att det är helt sjukt. Kan inte sluta tänka på att jag orsakade sånt enormt stör att en annan människa kände att han behövde ta på sig och gå över till oss och säga till. Speciellt eftersom vi flyttade på grund av att våra grannar störde oss så orimligt mycket. Jag vet att det är ångesten som tar över och jag vet att det inte är nåt problem egentligen och att det är bättre att ha dialog än att inte ha det men blev så jävla... ja jag blir så rädd att hamna i konflikt med andra att jag börjar skaka som ett asplöv bara jag tänker på att jag orsakat någon obehag. 
Information | |
Upp